Comwell Aarhus

UDVIKLING AF HOTELKONCEPT TIL BUSINESS GÆSTER

FORMÅL

At skabe innovative løsninger indenfor hotelbranhcen målrettet B2B kunder.

AKTIVITETER

Hoteldirektører fra alle jydske hoteller under Comwelll blev trænet i design thinking. De var med ude hos kunderne for at indsamle data igennem interviews og kortlagde mønstre. Deres data gav flere mulighedsrum, som de udviklede ideer og designede koncepter på baggrund af. Disse koncepter danner grundlag for de løsninger og services, hotellet tilbyder deres kunder idag.

RESULTAT

Nytænkning af services før, under og efter hotelopholdet har været med til at løfte den samlede hoteloplevelse som B2B kunde. Alt fra nytænkning af VIP lounges til let tilgængelige stikkontakter ved sengene, mindre arbejdskontorer på værelser og gange blev implementeret med stor succes. Comwell Aarhus har fået en forrygende start i Aarhus og blev bl.a. det eneste hotel, som fik fire huse ud af fem mulige af Michelin.

OMRÅDE: Business Innovation – Design Thinking
KUNDE: Comwell Aarhus
DATO: Efterår 2013
SKAT
Egmont Fonden - Styrket indsats
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial