Comwell Kolding

KONFERENCEKUNDERS REELLE MEN UOPFYLDTE BEHOV

FORMÅL

Comwell ønsker at udvikle og prioritere nye strategier, koncepter og services baseret på konferencekunders reelle men uopfyldte behov. Derigennem ønsker de også at skille sig ud fra konkurrenterne. Vi er med til at give udvalgte nøglemedarbejdere værktøjerne til at få en bedre forståelse for konferencekunder og deres behov.  Gennem processen vil medarbejderne få nye indsigter. De vil også få redskaberne til at udvikle ideer og koncepter, der kan implementeres lokalt med det samme.

AKTIVITETER

I samarbejde med MADE Design blev der afholdt 13 dybdegående interviews med store og små virksomheder. Vi udførte desk research af relevante artikler, analyser og rapporter. Deltagerne arbejdede med “mystery shopping”, hvor de afprøvede deres eget produkt. Vi arbejdede med co-creation og udvikler nye konceptideer med Comwell Kolding og erhvervsfolk. I den proces blev der brugt prototyper og prototypetests. Til slut afholdte vi en implementeringsworkshop med yderligere konceptudvikling, brugerrejser og handlingsplaner.

RESULTAT

Comwell har udviklet nye koncepter for deres møde service. Udvalgte nøglemedarbejdere har fået kompetencerne til at afdække kundernes behov. De vil derfor også i fremtiden kunne udvikle Comwells mødeservice, så de fortsat kan levere til kundens reelle behov.

TYPE: Business Innovation – Design Thinking
KUNDE: Comwell Kolding
DATO: 2016
Egmont Fonden - Børnetopmødet 2017
Rockwool Fonden
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial