Danske bilforhandlere

DANMARKS BEDSTE SERVICE RATINGS

FORMÅL

At levere Danmarks bedste kundeservice og sikre kundeloyalitet.

AKTIVITETER

På baggrund af analyser af kunder udviklede Aunsbjerg en række initiativer, som sikrede en høj kundetilfredshed både før, under og efter en købsoplevelse eller et besøg på et af Aunsbjergs værksteder.

Der blev ligeledes udført en grundig analyse af trends indenfor købsadfærd, kundetilfredshedsundersøgelser og behovsafdækning. Herefter blev alle afdelingsledere samlet for at løse nogle af de strategiske udfordringer, som virksomheden stod overfor.

Aunsbjerg udviklede to koncepter som resultat af processen: 1) Zapbil som tilbød et nyskabende delebilskoncept og 2) Aunsbjerg Service+ som er den mest innovative og attraktive serviceaftale indenfor bilbranchen.

RESULTAT

I årene 2008-2012 blev både salg og eftermarked Danmarks bedste indenfor kundetilfredshed.

Aunsbjergs Kolding afdeling blev desuden kåret som Årets Eftermarkedsafdeling i 2010.

Mens Zapbil i dag er omdannet til et udlejningsselskab har Aunsbjerg udmærket sig ved at være  en af de bilforretninger i Danmark, der har flest kørende serviceaftaler.

TYPE: Business Innovation
KUNDE: Aunsbjerg.com/Peugeot
DATO: 2010-2012
LEAD THE TALENT
eBay Motors Danmark/Bilbasen
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial